• email@website.com
  • امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
انتخاب پسورد درست برای بالا بردن امنیت
140 بازدید
(کل 0 توسط 0 نفر)

انتخاب پسورد ، روش این رمز گذاری ها بسیار راحت است. پسورد های راحت ما اسم ، فامیلی ، شماره شناسه نامه ، تاریخ تولد ، پلاک منزل  و هستند همه این می توانند پسورد های باشند که همیشه آن را بخاطر داریم. ولی استفاده از یکی از آن ها زیاد گزینه مناسبی نیست چون بعضی از گزینه ها را دوستانتان می دانند یا یک هکر به راحتی می تواند آن را پیدا کند. به مثال زیر توجه کنید.

ali Kamrani متولد 1370/04/03 شماره شناسنامه مثال 326

ali Kamrani
1370/04/03
326
————————
a13l32i76k0a/m0r4a/n0i3 پسورد

انتخاب پسورد ، در بالا دید با یک روش من در آوردی یک پسورد پیچیده بدست آمد. مثال می توانید اسم و فامیلی را آخر قرار دهید یا عدد های زیر هم را جمع کنید و خیلی کار های دیگه برای اینکه یادتان بماند. برای اینکه بازهم امنیت پسورد بالاتر برود یک ماه یکبار یا سه یکبار پسورد خود را به شیوه ای دیگری تغییر دهید.

یک روش دیگر برای گذاشتن پسورد که هم راحت است و خیلی پچیده روش زیر است. یک جمله نوشته و از دل آن یک جمله پیچیده در آورده.

 آسمان پر از ستاره           ابر  هایی شبیه علامت سوال بودند

پسورد یک : apa*ahsh?b

پسورد بالا پسوردی بود که من توانستم از این جمله بدست آوردم. حال شما می توانید 1000 تا پسورد از جمله بالا بدست آورید. شاید خیلی جا ها این روش بکارتان بیاید یک کمله من در آوردی از خودتون به وجود بیارید و حروف اول هر کلمه بتوان پسورد قرار بدید. یا حروف دوم اون یا…..

روش های که ما در بالا توضیح دادیم روش علمی یا چیزی دیگری نیست فقط یک نکته خواستیم به شما آموزش بدیم آن هم اینکه برای انتخاب پسورد یک کلید یا فرمول برای خود بسازید. و هیچ وقت یک پسورد عادی شامل 8 تا عدد یا کلمه را برای پسورد انتخاب نکنید. با این کار پسورد گذاشتن و رمز نگاری برای شما جذاب می شود و تا می خواهید جایی پسورد بزارید به فکر نروید یا سری یک چیز آسان انتخاب نکنید. پسورد زیر یک پسورد بسیار قوی است و هک آن بسیار سخت امیدوار هستیم که توانسته باشیم ذهن شما مقداری درگیری کرده باشیم. شاید پسورد زیر یک کلید داشته باشه که حفظ کردن آن راحت باشه و نیازی نباشه این همه کاراکتر را حفظ کنیم.

?l9$EH-xrsdfH8yy#+84V!F)ZLQP

 

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش

سبد خرید