7 توصیه مهم غلبه بر اضطراب

دانلود 98 | دانلود رايگان

مهم!!!


ADS1x

http://www.radaccin.ir/



✅مدیران و کارفرمایان محترم
مفتخریم که با ارائه خدماتی نوین در راستای افزایش توان وبهره وری مالی وبا تکیه بر بیش از ۱۵ سال تجربه مفید علمی وعملی  شما را به داشتن اطلاعات مفید مالی ومالیاتی دعوت میکنیم .

راههای داشتن اطلاعات مفید از طرق زیر میسر است


کانال تلگرام به آدرس⬅️
 @Radaccin
 تماس با مشاوران ما وطرح سوالات خود به مشاوران مجموعه
از طریق شماره تماس⬅️ 09128005892یا 09124080325 و 02165340339
از طریق طرح سوال در تلگرام به شماره 09032008251


موسسه حسابداری و مشاوره مدیریت
خدمات حسابداری،مالیاتی،گزارش حسابرسی،فاکتور ارزش افزوده معتبر رسمی
آدرس:تهران،کرج،شهریار
شماره تماس:09128005892
09124080325
02165340339

7 توصیه مهم غلبه بر اضطراب

7 بار

7 توصیه مهم غلبه بر اضطراب


درمان اضطراب

در بعضی از موارد اضطراب بدون نياز به مراجعه به پزشک میتواند درمان شود. به اين موارد، اضطراب طبيعی می گويند که طي آن اضطراب به خوبي توسط بيمار کنترل و برطرف میشود (مثل ترس ناشی از امتحان). در چنين شرايطی اضطراب میتواند توسط اعمال و روشهايی از قبيل حمام گرفتن به مدت طولاني، تنفس عميق، صحبت کردن با شخصی مورد اعتماد، استراحت در يک اتاق تاريک و … تحت کنترل درآيد.
مراجعه به پزشک زمانی ضروری می شود که خود درمانی فرد جواب ندهد، يا فرد دچار هراس بيش از حد يا علايمی جديد و غير قابل توجيه شود. در آن صورت پزشک درمان دارويی يا درمان غير دارويي اضطراب (روش های کلاسيک) را به او پيشنهاد می کند.
از دارو هايي که امروزه برای درمان اضطراب مورد استفاده قرار می گيرند می توان پروزاک (Prozac)، دارو هايي از خانواده ی بنزوديازپين ها (برای مدت کوتاه)، سرتالين (Sertaline) و … را مثال زد. عده ای از متخصصان استفاده از بعضی از اين دارو ها را (مانند پروزاک، که طبق تحقيقاتی که به تازگی انجام شده است احتمال خودکشی در جوانان را افزايش می دهد) توصيه نمی کنند و درمان های غير دارويی را پيشنهاد می کنند.

 

غلبه بر اضطراب

هفت توصیه مهم غلبه بر  اضطراب

۱. تحرک و فعالیت بدنی خود را بیش از کنید. ورزش منظم موجب آزادسازی و ترشح اندروفین‌ها در بدن می‌شود که ترکیبات شیمیایی طبیعی برای ایجاد احساس خوب هستند. حداقل در پنج روز از هفته روزانه ۳۰ دقیقه ورزش کنید.
۲. خواب شبانه کافی داشته باشید.
۳. ذهن خود را پاکسازی کنید. برای این کار در ساعات بیداریِ طول روز، فواصل زمانی کوتاهی را برای جدا شدن از هر آنچه به شما استرس می‌دهد انتخاب کرده و این زمان‌های کوتاه مدیتیشن (مراقبه) کنید یا به موسیقی آرام بخش گوش دهید. این دو کار بسیار برای پاکسازی ذهن مفیدند.
۴. رژیم غذایی سالم رکن اصلی آرامش و سلامت روان است. وعده‌های اصلی غذایی را از دست ندهید. همچنین مصرف کافئین را محدود کنید چرا که در تشدید اضطراب و حملات پانیک (حملات ترس و وحشت) نقش دارد.
۵. در صورت نیاز از پزشک و روان درمانگر کمک بگیرید. به خصوص اگر سابقه خانوادگی ابتلا به اضطراب و افسردگی دارید.
۶. احساسات خود را تحت نظر داشته باشید. از حال و هوای روزانه خود یادداشت بردارید و نسبت به علائم هشدار اختلال اضطراب گوش به زنگ باشید. علائم احتمالی این اختلال شامل نگرانی مداوم، پرهیز از حضور در موقعیت‌های اجتماعی، حملات پانیک و کابوس‌های شبانه هستند.
۷. بهترین درمان را برای خود بیابید. اگر اختلال اضطراب را در خود تشخیص دادید، دید مثبت‌تان را حفظ کنید. امروزه روش‌های درمانی مفید و بسیاری مانند “رفتار درمانی شناختی” برای حل این مشکل وجود دارند که می‌توانند الگوهای تفکری شما را تغییر دهند و البته بهترین اقدام در وهله اول پیدا کردن یک درمانگر است تا کار شما را راحت‌تر کند؛ فردی که در درمان اختلال اضطراب تجربه دارد.


مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی